18.7.2013

Haastetta pukkaa!

Sain haasteen Köyhät, kauniit ja kurvikkaat-blogin Hannalta! Tässä siis vastaukset hänen keksimiinsä kysymyksiin. :)

1. Paras lapsuuden kesämuistosi?
Mä muistan todella vähän lapsuuden kesistä. Enemmän ne on sellaisia pieniä yksityiskohtia, kuten puusaunan haju kesäillassa tai aurinkovoiteen tuoksu. Saan helposti tuoksuista assosiaatioita, niin nämä tälläiset vievät lapsuuteen. :)

2. Kumpi on enemmän sinun juttusi: mökkireissu vai puistopiknik kaupungissa?
Kyllä mä 100 kertaa mieluummin lähden mökille! Kaverien kanssa, perheen kanssa, ihan miten vaan. :)

3. Mikä on ollut (tähän mennessä) tämän kesän paras vaatehankintasi?
Hmm... Hmm... Ehkä aleista löytynyt Lindexin pääkallopaita.

4. Mitkä kolme sanaa kuvaavat parhaiten unelmalomaasi?

Seura, historia, museo. (Tiedän, monet on tässä kohtaa sillee "MITÄH? EI AURINKOA EIKÄ RANTAA! WOOOOOT? :D Sori, oon historianörtti ja naimisissa samanlaisen kanssa. ;))

5. Oletko festari-ihminen? Miksi, miksi et?

Olen kyllä ehdottomasti! Festareilla on (tietysti festarista riippuen) oikeastaan aina hyvä meininki, paljon bändejä, hyvää seuraa, juomaa... 15-vuotiaana kävin ensimmäisen kerran Provinssirockissa ja sen jälkeen melkein vuosittain jossain. Viime vuosi taisi olla ensimmäinen, ettei käyty yhtään missään.

6. Mikä on mielestäsi Suomen kaunein kesäkaupunki? Saa olla puolueellinen. ;)
Mä en oikeastaan osaa sanoa! Tämä kotikylä on kyllä kesällä parhaimmillaan, mutta en sitten tiedä, onko kaunein. Oon niin vähän aikuisiällä käyny kesäisin kaupunkireissuilla, etten oikeasti osaa sanoa.

7. Minkä kirjan luit viimeksi alusta loppuun?
Öö... Nyt en kyllä ihan oikeasti muista. Mutta veikkaisin sen olevan jokin Dan Brownin tuotannosta.

8. Tilauksesi kesäterassilla?
Lonkero. Jäillä.

9. Mitä ilman et voisi kuvitella lähteväsi reissuun?
Jos lapsukainen on hoidossa, niin kännykkä ja laturi. Jos koko perheen voimin, niin vaippoja ja lapsen unikavereita... :D

10. Mikä on mielestäsi kaikkien aikojen paras kesäbiisi? (Voit laittaa linkin tai mainita vain biisin nimen.)
No apua! Kaikkien aikojen paras? En kyllä nyt osaa sanoa kaikkien aikojen ykköstä, mutta mun omaa sydäntä lähellä on ainakin Volbeat - Sad man's tongue. Se saa syttymään aina. Ja oli yhtenä kesänä ihan ykkönen. No okei, on se vieläki aika ykkönen... :)

Oon nyt tylsä, enkä haasta ketään. :) Huomenna luvassa ihan tappohyvän mudcaken ohje ja kuvia lopputuloksesta!

2 kommenttia :

  1. Sä olit nopea! :) tuo 4. vastaus on tosi samaistuttava - minä ja mieheni ollaan myös molemmat vähän historianörttejä. :) käydään mm. matkoilla aina vanhoissa kirkoissa, vaikka ei uskonnollisia ollakaan. Kirkot vaan kertovat usein niin paljon alueen historiasta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mekin aina ihaillaan hienoja kivikirkkoja, koska onhan ne ny mahtavan näköisiä ihan täällä kotimaassakin. En malta odottaa, että päästään jonnekki kauemmas! <3 Kevään Prahan reissua odotellessa... :)

      Poista